Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet verecek olan bu yeni birim, vatandaşlara Başkan Şahin’in selamlarını ileterek belediyenin sunduğu hizmetler hakkında bilgi veriyor.

Mamak’ta Temizlik Mesaisi Mamak’ta Temizlik Mesaisi

Sahada görev yapan bu birimler ayrıca, Mamak Belediyesi’nin mobil uygulamasını vatandaşların telefonlarına indirerek, etkinlik ve faaliyetler hakkında anında haberdar olmalarını sağlıyor.

Bu sayede, hem bilgi akışının hızlanması hem de vatandaşların belediye ile olan etkileşimlerinin güçlenmesi hedefleniyor.

Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin’in öncülüğünde kurulan, Halkla İlişkiler Gezici Birimi, Mamak sakinlerinin belediye hizmetleriyle ilgili istek, öneri ve şikâyetlerini doğrudan müdürlüklere iletecek şekilde çalışmalarını yürütüyor.

 

Vatandaşla doğrudan iletişim

Mamak Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürü Gülendam Kaya, belediyenin bu yeni hizmetinin ilk gününde ekibiyle birlikte Kartaltepe’de vatandaşlarla bir araya geldi. Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi vatandaşlarla gerçekleştirdiği yüz yüze görüşmelerle, gelen talepleri anlık çözüm merkezi sistemine kaydederek, sorunlarını hızlı bir şekilde çözmeyi hedefliyor.

Memnuniyet anketleri yapılıyor

Mamak Belediyesi, farklı mahallelere düzenli ziyaretler yaparak vatandaşların görüş, şikâyet ve önerilerini de dinliyor. Bu ziyaretlerle, belediye ve vatandaşlar arasında daha güçlü bir bağ kurmayı amaçlayan Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi, anketlerde vatandaşlara belediye hizmetlerinden ne derece memnun oldukları, son dönemlerde olumsuz bir deneyim yaşayıp yaşamadıkları ve belediyeden talepleri bulunup bulunmadığı gibi sorular yöneltiyor. Bu şekilde yapılan anketler aracılığıyla belediye hizmetleri hakkında geri bildirim alınmış oluyor. ”Vatandaşların görüş ve önerileri, hizmetlerimizi daha iyi sunmamız için büyük öneme sahip” diyen Gülendam Kaya, Mamak’ın farklı noktalarında gerçekleştirecekleri çalışmalarla sosyal belediyecilik alanında hizmet kalitesini arttırmayı hedeflediklerini belirtti.