Çankaya İletişim Merkezi "Çözüm Burada" Sloganıyla Hizmete Başladı

Çankaya Belediyesinin, yıllardır halkın talep, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturduğu Çözüm Merkezi’ni tam anlamıyla reorganize ederek yepyeni bir anlayış ve çok daha kapsamlı olarak hizmete açtığı "Çankaya İletişim Merkezi; Çözüm Burada" tanıtım toplantısı yapıldı.

Çankaya 11.12.2022, 11:15
Çankaya İletişim Merkezi "Çözüm Burada" Sloganıyla Hizmete Başladı

Zübeyde Hanım Sosyal Tesisinde düzenlenen toplantıda Merkezin tanıtımını Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen yaptı.  

Çankaya Belediyesinin sosyal demokrat, toplumcu ve halkçı bir anlayışla yönetilmesi, belediyenin güçlendirilmesi ve eksik olan hizmetlerin hızlıca tamamlanmasından oluşan üç temel prensip ile 2014 yılında göreve başladıklarını kaydeden Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, “Bir belediye başkanı hesap verebilmelidir ve belediyeyi nereden nereye getirdiğini anlatabilmelidir. 2014 yılında bir yola çıktık. Belediye başkanı adayı olduğumda halkımıza sözler vermiştim. Çok şeffaf ve net vaatlerde bulunmuştum. Göreve de bu hızla başladık. Söz verdiklerimizden çok daha fazlasını yaptık” dedi. Taşdelen Çankaya İletişim Merkezi’nin şeffaf, hızlı ve çözüm odaklı bir sistem anlayışı ve halkçı yaklaşımla kapsamlı bir şekilde hizmet vereceğini sözlerine ekledi.

TAŞDELEN: “ÇANKAYA, HALKIN BELEDİYESİDİR”

Belediyenin hayatın her alanında vatandaşın yanında olması gerektiğini kaydeden Alper Taşdelen, “Bizim başarımızın temelinde de bu anlayış var. Çankaya, halkın belediyesidir. Siyasi düşüncesi, inancı ne olursa olsun herkese eşit hizmet götürmek zorundayız ve bunu yapıyoruz. Çünkü biz, yaratılanı yaratandan ötürü seviyoruz. Eşit yurttaşlığa dayanan özgür bir Türkiye istiyoruz ve bu anlayışla çalışmalarımıza devam ediyoruz” diye konuştu.

BELEDİYE YÖNETİMİNİ VATANDAŞA BIRAKAN BİR SİSTEM

Yeni sistemin çok yönlü, hızlı iletişim ve çözüm odaklı şekilde işleyeceğini belirten Alper Taşdelen “Yeni sistemimizle Belediyemizi, vatandaşlarımızdan gelen talep, şikayet ve istek merkezli bir çalışma sistemine dönüştürüyoruz. Bu halkla iletişim projemiz aslında belediye yönetimini tamamen vatandaşa bırakan 360 derece bir halkla ilişkiler projesidir. Çünkü, artık halkın talebi ve isteği eskiden olduğundan daha da fazla ön plana geçecek. Bu en son teknolojiyle donatılmış sistemle halkımız ne istiyorsa, en kısa sürede yerine getirmiş olacağız. Emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim” dedi.   

“BUGÜNÜ KURTARMAK İÇİN YARINI İPOTEK ALTINA ALMADIK”

8 yıllık görev süresi boyunca yapılan önemli projeler hakkında da bilgi veren Başkan Taşdelen,

kreşler, buz pateni salonu, Çankaya Evleri, yüzme havuzları, sosyal tesisler, yeni yapılan 99 park, Sağlık Kart, Halk Kart, engelsiz yaşam merkezi, çocuk teknoloji evi, bebek kütüphanesi, kültür merkezleri, yeni hizmet binaları, 4 bin üniversite öğrencisine her gün ücretsiz verilen akşam yemeği ve 3 bin ilkokul öğrencisine her gün yine ücretsiz verilen öğle yemeği verdiklerini söyledi. Taşdelen, “Bütün bu hizmetlerimizi bir kuruş borçlanmadan ve kredi kullanmadan kendi öz kaynaklarımız ve liyakatli kadrolarımızla başardık. Bugünü kurtarmak için yarını ipotek altına almadık” dedi. 

Taşdelen, Cumhuriyetin 100. yılı olan 2023 yılında, 750 dönümlük Bademlidere Cumhuriyet Parkı, Atatürk Kültür Merkezi, Abidin Paşa Köşkü Kurtuluş Savaşı Müzesi gibi belediye tarihinin en büyük ve önemli projelerinin de hayata geçirileceğini belirtti.  

ÇANKAYA İLETİŞİM MERKEZİ

Çankaya’da yaşayan vatandaşların sorunlarını ve önerilerini yıllardır Çözüm Merkezi adıyla çözüme kavuşturan Çankaya Belediyesi, yenilediği merkez ile halkın isteklerine çok daha hızlı yanıt verecek. Yeni adı “Çankaya İletişim Merkezi” olan birim eskisine göre yetişmiş personeli ve yeni anlayışı ile çok daha kapsamlı hizmet vermeye başladı.

444 06 01 çağrı merkezi, e-posta, whatsapp ve sosyal medya kanalları ile vatandaşlara hizmet verilen Çankaya İletişim Merkezi, Çankaya’da yaşayanların talep, öneri ve şikayetlerini doğrudan alıyor ve talebin alınmasından sonra en geç 48 saat içerisinde başvuru ile ilgili başvuru sahibine geri dönüş sağlıyor. Vatandaşların, torpil, parti, hemşehricilik gibi hiçbir ayrımcılık yaşamadan talep ve şikayetlerini iletebildikleri merkez, aynı zamanda Çankayalıların yönetime katıldığı iletişim kanalı olarak hayata geçirildi.

Yorumlar (0)
banner8
12
az bulutlu
banner9
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Galatasaray 36 99
2. Fenerbahçe 36 93
3. Trabzonspor 37 64
4. Başakşehir 37 58
5. Beşiktaş 37 55
6. Kasımpasa 37 53
7. Alanyaspor 37 51
8. Sivasspor 37 51
9. Rizespor 37 50
10. Antalyaspor 37 48
11. A.Demirspor 37 44
12. Samsunspor 37 43
13. Kayserispor 37 42
14. Konyaspor 37 41
15. Gaziantep FK 37 41
16. Hatayspor 37 40
17. Ankaragücü 37 40
18. Karagümrük 37 37
19. Pendikspor 37 37
20. İstanbulspor 37 16
Takımlar O P
1. Eyüpspor 34 75
2. Göztepe 34 70
3. Sakaryaspor 34 60
4. Bodrumspor 34 57
5. Ahlatçı Çorum FK 34 56
6. Kocaelispor 34 55
7. Boluspor 34 53
8. Gençlerbirliği 34 51
9. Bandırmaspor 34 50
10. Erzurumspor 34 44
11. Ümraniye 34 43
12. Manisa FK 34 40
13. Keçiörengücü 34 40
14. Adanaspor 34 39
15. Şanlıurfaspor 34 38
16. Tuzlaspor 34 38
17. Altay 34 10
18. Giresunspor 34 7
Takımlar O P
1. M.City 37 88
2. Arsenal 37 86
3. Liverpool 37 79
4. Aston Villa 37 68
5. Tottenham 37 63
6. Chelsea 37 60
7. Newcastle 37 57
8. M. United 37 57
9. West Ham United 37 52
10. Brighton 37 48
11. Bournemouth 37 48
12. Crystal Palace 37 46
13. Wolves 37 46
14. Fulham 37 44
15. Everton 37 40
16. Brentford 37 39
17. Nottingham Forest 37 29
18. Luton Town 37 26
19. Burnley 37 24
20. Sheffield United 37 16
Takımlar O P
1. Real Madrid 36 93
2. Barcelona 36 79
3. Girona 36 75
4. Atletico Madrid 36 73
5. Athletic Bilbao 36 62
6. Real Sociedad 36 57
7. Real Betis 36 56
8. Villarreal 36 51
9. Valencia 36 48
10. Getafe 36 43
11. Deportivo Alaves 36 42
12. Sevilla 36 41
13. Osasuna 36 41
14. Las Palmas 36 38
15. Rayo Vallecano 36 38
16. Celta Vigo 36 37
17. Mallorca 36 36
18. Cadiz 36 32
19. Granada 36 21
20. Almeria 36 17